بعد از دورانی که درباره یادگیری الکترونیکی تحقیق می کردم حوزه تحقیقات خودم را کلی تر کرده و به تمام موضوعات مربوط به یادگیری، تدریس، و علوم شناختی (‍Cognitive Science) علاقه مند شدم. در این زمینه ها چند کتاب و مقاله های بسیاری خواندم و بعضی وقت ها هم چیزهایی می نوشتم. بعضی از این نوشته ها را اصلاْ یادم نبود که نوشتم! وقتی در میان فایل های قدیمی ام می گشتم ۳ مورد از این نوشته ها را پیدا کردم که از طریق لینک های زیر می توانید آنها را ببینید. هنوز هم به این زمینه ها علاقه مندم ولی کمتر فرصت می کنم به آنها بپردازم. یکی از کتاب های فوق العاده ای که در این زمینه خواندم و یک بار هم درباره اش سمینار ارائه دادم کتاب «انسان ها چگونه یاد می گیرند» بود که متن کامل آن روی اینترنت هست (How People Learn).

معرفی یک تکنیک یادگیر – محور برای امتحان گیری در کلاس های دانشگاهی

فکر کردن با صدای بلند

مهارت های کار گروهی