همانطور كه مي‌دانيد رشته MBA چند سالي است كه در كشور ما راه‌اندازي شده و طرفداران بسياري پيدا كرده است. من هم يكي از اين طرفداران بودم كه البته در نهايت قبول نشدم و به رشته مديريت كارآفريني رفتم. امّا در طول مدّت زماني كه خودم را براي كنكور MBA آماده مي‌كردم، چند بار در اين وبلاگ مطالبي درباره آن نوشتم.

از قضاي روزگار كسي زياد قبلاً از اين كارها نكرده بود و وبلاگ من به همراه وبلاگ اميرحسين (پيوند MBA در ايران را ببينيد) تبديل به اوّلين و پربيننده‌ترين وبلاگ هايي شديم كه در اين باره مطلب مي نوشتند. نتيجه اين شد كه الان شما اگر با كليدواژه هايي مثل «كنكور MBA» يا «MBA در ايران» در Google جستجو كنيد وبلاگ هاي من و اميرحسين را در اوّلين صفحه نتايج خواهيد ديد.

به اين دليل رفته رفته علاقه مهندان به MBA و كلاً كنكور فوق ليسانس مديريت و مديريت اجرايي اين وبلاگ را پيدا كردند و اوّلين جامعه الكترونيكي اين افراد در نظراتي كه روي اين وبلاگ مي دادند شكل گرفت.

تا به حال مطالبي كه من درباره MBA نوشتم به همراه مطالب اميرحسين و تمام نظرات خوانندگان تبديل به منيع اطلاعاتي ارزشمندي شده است براي افرادي كه علاقه مند به شركت در كنكور اين رشته در سال هاي آينده هستند.

البته وبلاگ من فقط خاص اين موضوع نيست و درباره مطالب ديگر هم مي نويسم. امّا براي كساني كه فقط دنبال مطالب مربوط به كنكور MBA هستند يك پيوند در سمت چپ اسن صفحه وجود دارد زير بخش آرشيو موضوعي. روي اين پيوند (با عنوان كنكور و رشته مديريت و MBA) اگر كليك كنيد تنها مطالبي از اين وبلاگ را خواهيد ديد كه مربوط به اين موضوع هستند و بقيه مطالب فيلتر خواهند شد. يادتان نرود كه حتماً نظرات را هم بخوانيد كه حاوي مطالب مفيدي هستند.

حالا جديدترين خبر اين است كه اين جامعه الكترونيكي از علاقه مندان به كنكور و رشنه MBA يك وبلاگ خاص خودش درست كرده و ديگر در اين وبلاگ فعّاليت نمي كنند. بنابراين حالا براي بحث و گفتگو درباره MBA مي توانيد به آنجا برويد و از آن طريق در جريان آخرين خبرها باشيد. آدرس اين سايت جديد را در قسمت پيوندها قرار داده ام. اينجا هم مي نويسم:

http://mbusinessa.blogfa.com

اميدوارم دوستان در اين وبلاگ بتوانند اطلاعات خوبي به دست بياورند و ديگران را در جريان اطلاعات و تجربيات خود بگذارند. خيلي خوشحالم كه وبلاگ من كمك كرد تا اين جامعه الكترونيكي به وجود بيايد. امّا ديگر جايش اينجا نيست پس پيشنهاد مي كنم اگر سؤالي در مورد MBA داريد از اين به بعد در mbusinessa.blogfa.com مطرح كنيد.